Ευαισθητοποίηση για την υγεία της καρδιάς

Η Sanofi παρουσιάζει τον ανανεωμένο της ιστότοπο, www.kalikardia.gr, ένα πρωτοποριακό ψηφιακό κανάλι ενημέρωσης του κοινού (Facebook, website) με στόχο την υπεύθυνη ενημέρωση σχετικά με την καλή ζωή, την πρόληψη ασθενειών με έμφαση στην καρδιά και το διαβήτη και βασική θεματολογία του την υγεία, τη διατροφή και την άσκηση. To kalikardia.gr σας προσκαλεί να Ενημερωθείτε με μικρά μυστικά υγείας…για μεγάλη ζωή.

Παράλληλα, ενόψει της Παγκόσμιας Ημέρας Καρδιάς (29.09.2015), η Sanofi υποστηρίζει την ενημέρωση κι ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με την καρδιαγγειακή πρόληψη σχεδιάζοντας και υλοποιώντας καμπάνια για τον κίνδυνο της αυξημένης LDL χοληστερόλης με κεντρικό μήνυμα «Υπάρχουν άπειροι λόγοι για να προστατεύσεις την καρδιά σου». Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η εταιρεία σας προσκαλεί να επισκεφθείτε τον ιστότοπό της για θέματα διατροφής, άσκησης, υγείας και ευεξίας www.kalikardia.gr, να απαντήσετε σωστά σε ένα πρωτότυπο διαδικτυακό quiz με θέμα την προστασία της καρδιάς και να υποστηρίξετε με τη συμμετοχή σας το έργο του Πανελλήνιου Συλλόγου Προστασίας Ενημέρωσης & Βοήθειας Καρδιοπαθών Παιδιών «Η Καρδιά του Παιδιού». Η Sanofi θα ενισχύσει οικονομικά το σύλλογο «Καρδιά του Παιδιού», ο οποίος δραστηριοποιείται για παραπάνω από 30 χρόνια και αριθμεί πάνω από 1.500 μέλη.

«Στη Sanofi θέτουμε τους ασθενείς στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων μας και προσπαθούμε να τους υποστηρίξουμε με τον καλύτερο τρόπο. Στην Ελλάδα αναπτύξαμε το www.kalikardia.gr, με στόχο να συμβάλλουμε ενεργά στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση για υγιεινές συνήθειες και πρόληψη. Σε αντιστοιχία με το μήνυμα της φετινής μας καμπάνιας, υπάρχουν άπειροι λόγοι να επισκεφθείτε τον ιστότοπό μας και να συμμετέχετε στη νέα μας δράση για την προστασία της καρδιάς σας, υποστηρίζοντας παράλληλα τους σκοπούς του Συλλόγου ‘Η Καρδιά του Παιδιού’», δήλωσε η κα Χριστίνα Βεϊοπούλου, Communications Director Greece and Cyprus, Sanofi.