Περπατήστε…κάνει καλό!

Το ζωηρό περπάτημα είναι πιο αποτελεσματικό για την διατήρηση ενός υγιούς βάρους από το να πηγαίνει κανείς στο γυμναστήριο, υποστηρίζουν Βρετανοί ερευνητές.

Επιστημονική ομάδα της Σχολής Οικονομικών του Λονδίνου συνέκρινε άτομα που περπατούσαν συχνά με έντονο ρυθμό για μισή ώρα, με αυτούς που έκαναν ίδια ποσότητα κοπιαστικές δουλειές στο σπίτι, χειρωνακτική εργασία και αθλήματα όπως το αμερικάνικο ποδόσφαιρο.

Από την ανάλυση των δεδομένων οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι, οι γυναίκες όλων των ηλικιών και οι άνδρες άνω των 50 που περπατούσαν τακτικά με ζωηρό ρυθμό για 30 λεπτά είχαν χαμηλότερο βάρος από εκείνους που έκαναν σωματικά απαιτητικές ασκήσεις, όπως ποδήλατο ή τρέξιμο. Τα άτομα που περπατούσαν είχαν χαμηλότερο Δείκτη Μάζας Σώματος και μικρότερη περίμετρο μέσης από εκείνους που αθλούνταν συστηματικά.

Οι επιστήμονες πιστεύουν ότι θα πρέπει να ανασχεδιαστούν οι πολιτικές δημόσιας υγείας για την καταπολέμηση της παχυσαρκίας, ώστε να ενθαρρυνθούν οι άνθρωποι να περπατούν περισσότερο με στόχο την πρόληψη αλλά και την καταπολέμηση της παχυσαρκίας. Εξάλλου, το περπάτημα παραμένει η πιο οικονομική λύση διατήρησης ενός υγιούς βάρους, ενώ παράλληλα μπορεί να βελτιώσει και την διάθεση.