20+1 συμβουλές για τα social media του ιατρείου σου

Τα social media έχουν αλλάξει τον τρόπο που βλέπουμε τον κόσμο. Φυσικά, δεν θα μπορούσαν να μείνουν ανεπηρέαστοι και οι διάφοροι επαγγελματίες. Είσαι γιατρός και θέλεις να εκτοξεύσεις τη φήμη και την online σου παρουσία. Σου προτείνουμε μερικούς από τους αποδεδειγμένα ικανούς τρόπους που μπορούν να σε βοηθήσουν. Ακολούθησε τους πιστά και θα δεις άμεσα αποτελέσματα και στο διαδίκτυο αλλά και στο πελατολόγιο σου.

Social media συμβουλές και τεχνικές

1. Καθόρισε προσεκτικά το κοινό και τον ιδανικό πελάτη σου.

Δεν μπορείς να είσαι τα πάντα για τους πάντες οπότε μην προβείς στο κλασικό ατόπημα. Γνώρισε τους ασθενείς σου και συγκεντρώσου σε εκείνους. Θυμήσου ότι η καλύτερη πηγή πληροφόρησης είναι να μιλήσεις με τους ασθενείς σου. Θα κολακευτούν που τους ρώτησες και θα είναι διαθέσιμοι ώστε να σε βοηθήσουν.

2. Δημιούργησε λογαριασμούς για Facebook, Twitter, LinkedIn.

Υπάρχουν δεκάδες κοινωνικά δίκτυα συμπεριλαμβανομένων πολλών που ίσως δεν γνωρίζεις. Ξεκίνα με τις μεγαλύτερες λίστες αρχικά. Δημιούργησε το προφίλ σου με λεπτομερειακές λέξεις, πληροφορίες και πλήρες βιογραφικό και έτσι θα βοηθηθούν οι ασθενείς. Επίσης θα δεις μεγάλη διαφορά και στα αποτελέσματα της google με το όνομα σου να βρίσκεται ψηλά στις μηχανές αναζήτησης.

3. Το ποιοτικό περιεχόμενο μετράει.

Δημοσίευε συχνά. Οι πληροφορίες πρέπει να είναι ακριβείς και συνεπείς. Το ποιοτικό περιεχόμενο θα πρέπει να είναι ενδιαφέρον, κατανοητό και δελεαστικό. Συνολικά, το περιεχόμενο που είναι βαρετό είναι αναποτελεσματικό στο να χτίσει γερές βάσεις.

4. Δεσμεύσου ότι θα είσαι παρών τακτικά.

Τα κοινωνικά δίκτυα παίρνουν αρκετό χρόνο στο να αναπτυχθούν και αυτό απαιτεί ισχυρή παρουσία και συνεπή συμμετοχή. Αφιέρωσε χρόνο, ταλέντο και χρησιμοποίησε πηγές ώστε να φτιάχνεις καθημερινές ενημερώσεις και δημοσιεύσεις. Αν δεν είσαι έτοιμος να υπομείνεις σε αυτή την προσπάθεια και να αφιερώσεις τον απαιτούμενο χρόνο τότε μην ξεκινήσεις μέχρι να είσαι διαθέσιμος για αυτό.

5. Η χρήσιμη πληροφορία μπορεί να διαδοθεί.

Δημοσίευσε περιεχόμενο που οι αναγνώστες και οι εν δυνάμει πελάτες σου μπορούν να χρησιμοποιήσουν. Η χρήσιμη πληροφορία μπορεί να κοινοποιηθεί σε κοινωνικούς κύκλους και επαφές. Με την πάροδο του χρόνου, η χρήσιμη/ ποιοτική πληροφορία μπορεί να χτίσει εμπιστοσύνη, δείχνει τεχνογνωσία και αντικατοπτρίζει επαγγελματισμό.

Η συνέχεια του άρθρου στο e-reputation.gr