8 Λόγοι για να κάνεις Redesign στο site σου αυτό το καλοκαίρι

Το site σου, που αποτελεί τον καθρέφτη των υπηρεσιών και των προϊόντων σου στο internet, συμβαδίζει με τις νέες τάσεις της τεχνολογίας; Πληροί τις προϋποθέσεις εκείνες που απαιτούνται ώστε να καλύψουν τις ανάγκες και τις δεξιότητες των χρηστών στο web

Η ιστοσελίδα σου είναι μια από τις σημαντικότερες παραμέτρους στη διαδικτυακή σου παρουσία. Αν απάντησες αρνητικά στις παραπάνω ερωτήσεις θα πρέπει να σκεφτείς σοβαρά το ενδεχόμενο της ανανέωσης και του επανασχεδιασμού της σελίδας σου.

Μην ξεχνάς ότι το website είναι ίσως από τα πιο σημαντικά κομμάτια σχετικά με την παρουσία του ιατρείου σου στο διαδίκτυο.

Πολλοί πιστεύουν ότι το website, σαν διαδικτυακό μέσο πληροφόρησης έχει αρχίσει να χάνει την ουσία του συγκριτικά με τα νέα κανάλια που εμφανίζονται όπως το Facebook, το Instagram και το Linkedin.

Όμως αυτό δεν ισχύει, αφού το website της επιχείρησης σου είναι το πρώτο πράγμα που θα ελέγξει κάποιος εν δυνάμει πελάτης.

Παρακάτω θα δεις τις αιτίες που θα πρέπει να σε κάνουν να σκεφτείς για να κάνεις το επόμενο βήμα.

1. Η σελίδα σου δεν είναι responsive

Το Responsive Design πήρε την ονομασία του από την λέξη “Respond” και αναφέρεται στο ότι μια ιστοσελίδα προσαρμόζεται δυναμικά και άμεσα σε κάθε διάσταση και προσανατολισμό οθόνης.

Αυτό σημαίνει ότι όταν κάποιος πλοηγηθεί σε μια ιστοσελίδα η οποία είναι Responsive, χρησιμοποιώντας για παράδειγμα ένα smartphone, η ιστοσελίδα θα διαμορφωθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να μην χρειάζεται ο χρήστης να κάνει μεγέθυνση ή να κινηθεί για να διαβάσει με ευκολία το περιεχόμενο της.

Σύμφωνα με έρευνα της Salesforce «το 83% των χρηστών πιστεύουν πως μια απρόσκοπτη εμπειρία σε όλες τις συσκευές είναι πολύ σημαντική». Συνεπώς είναι απαραίτητο η επίσημη σου σελίδα να μπορεί να προσαρμόζεται ανάλογα με την συσκευή που χρησιμοποιεί ο επισκέπτης.

2. Το website σου είναι αργό

Ο χρόνος φόρτωσης μιας ιστοσελίδας αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες στο σύγχρονο Digital Marketing, από τη στιγμή που επηρεάζει άμεσα την πορεία μιας επιχείρησης ή ενός ιατρείου, οργανισμού, τα κέρδη και γενικότερα την παρουσία της στον online κόσμο.
Έχεις προσπαθήσει ποτέ να περιηγηθείς σε μια ιστοσελίδα που αργεί πολύ να φορτώσει; Είναι πολύ εκνευριστικό και κουραστικό έτσι δεν είναι;

3. Το website σου είναι παλαιάς κοπής- Το υπάρχον design κουράζει!

Ο αισθητικός σχεδιασμός είναι πολύ σημαντικός καθώς χαρίζει στο χρήστη μια θετική εμπειρία από την πλοήγηση στην ιστοσελίδα σου και είναι πολύ πιθανό να την ξανά επισκεφτεί.

Χρησιμοποίησε απλό, λιτό απέριττο web design.
Τα πολλά γραφικά ή τα παράξενα γραφικά κουράζουν και αποπροσανατολίζουν τον χρήστη από τον στόχο του. Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, έτσι και στα γραφικά και στην κατασκευή ιστοσελίδων, τα πολλά γραφικά δεν σε αναδεικνύουν.
Αν λοιπόν το site σου μετρά ήδη 3 με 4 χρόνια κυκλοφορίας σίγουρα χρησιμοποιεί μια πιο παλιά προσέγγιση του τι εστί μοντέρνο.

Το απλό, καθαρό design στην κατασκευή ιστοσελίδων είναι το καλύτερο και το πιο ξεκούραστο για τον χρήστη. Το λευκό φόντο είναι προτιμότερο και ο σχεδιασμός σε στυλ εφημερίδας ή περιοδικού είναι ο πιο πρακτικός που μπορείς να εφαρμόσεις.
Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάς ότι η γραμματοσειρά δεν πρέπει να είναι τόσο μικρή γιατί έτσι αποθαρρύνεις τον κόσμο να συνεχίζει να πλοηγείται στην σελίδα σου.

4. Οι μηχανές αναζήτησης δεν εμφανίζουν το site σου

Τι σου έρχεται στο μυαλό όταν βλέπεις τον όρο “SEO”; Πού επικεντρώνεις όλη την ενέργειά σου, όταν προσπαθείς να βελτιώσεις την κατάταξη της ιστοσελίδας σου στις μηχανές αναζήτησης;

Οι περισσότεροι άνθρωποι εστιάζουν ένα μεγάλο μέρος του χρόνου τους σε “λέξεις-κλειδιά”.Ωστόσο, αν έχετε δουλέψει επιμελώς στη βελτιστοποίηση λέξεων-κλειδιών αλλά δεν έχετε ακόμα τα αποτελέσματα που θέλετε, ίσως χρειαστεί να λάβετε υπόψη άλλους παράγοντες που επηρεάζουν την ταξινόμηση των SEO.

Το e-reputation με την έμπειρη ομάδα του μπορεί να σε βοηθήσει άμεσα σε ότι έχεις ανάγκη.

5. Σου είναι δύσκολο να ανανεώσεις το περιεχόμενο του website σου.

Σημαντικό ρόλο ως προς την επιτυχία του site σου διαδραματίζουν, μεταξύ άλλων, τα κείμενα της ιστοσελίδας σου. Ίσως ακούγεται απλό, αλλά δεν είναι.

Θα πρέπει να γνωρίζεις τις παραμέτρους που θα κάνουν τα κείμενά σου φιλικά προς το χρήστη και ελκυστικά στις μηχανές αναζήτησης (Google, Bing κ.ά.).

Τα κατάλληλα κείμενα μπορεί να φέρουν περισσότερους διαδικτυακούς επισκέπτες, που είναι και οι εν δυνάμει πελάτες της επιχείρησής σου.

6. Δεν έχεις τα αποτελέσματα που επιθυμείς

Προσπαθείς να επιτύχεις τους στόχους σου για να φέρεις νέους πελάτες δίχως όμως αποτέλεσμα; Οι επισκέπτες μπαίνουν στο site, διαβάζουν χωρίς όμως να προβούν σε κάποια επόμενη ενέργεια. Η παράμετρος αυτή είναι πολύ σημαντική για να απευθυνθείς στον ειδικό ώστε να κάνει έλεγχο της ιστοσελίδας σου και να σου προτείνει τα κατάλληλα βήματα για να εξελιχθεί σε μια κερδοφόρα προσέγγιση.

7. Οι ανταγωνιστές είναι ένα βήμα μπροστά

Αναφερόμαστε στο γεγονός ότι κάποιοι ανταγωνιστές σας έχουν ήδη προβεί στην επόμενη κίνηση και έκαναν μια ανανέωση και επανασχεδιασμό της ιστοσελίδας τους και έτσι φέρνουν τους επόμενους πελάτες που θα μπορούσαν να είναι δικοί σου.. Το γεγονός αυτό σίγουρα πρέπει να σε ενεργοποιήσει για να δεις τι κάνεις εσύ λάθος.

8. Social media… unfriendly

Δεν γίνεται στις μέρες μας η ιστοσελίδα ειδικά ενός επαγγελματία να μην είναι συνεδεδεμένη με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn θα πρέπει να είναι άμεσα διαθέσιμα στους χρήστες για να μπορούν εύκολα να κοινοποιούν περιεχόμενο, να σχολιάζουν, να ενημερώνουν. Κάτι τέτοιο μπορεί φυσικά να λειτουργήσει και ως άμεση διαφήμιση.

Στόχοι

Προσδιόρισε τους στόχους της ανακατασκευής της ιστοσελίδας σου.

Ποιοτικοί στόχοι

Προσωποίησε την ιστοσελίδα σου βάσει του “brand” σου ή κάνε πιο ευρέως γνωστή την μάρκα σου. Έτσι χτίζεις με το χρόνο και την άρτια δουλειά χτίζεις σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες σου. Επιπλέον οι ίδιοι οι ασθενείς θα ήθελαν να ξανα επισκεφτούν στην ιστοσελίδα σου και σε επόμενες χρονικές περιόδους. Τέλος, σταδιακά αναπτύσσεις τη φήμη σου με τέτοιο τρόπο ώστε συνάδελφοι σου να σε αναζητήσουν ενδιαφερόμενοι να συνάψουν συνεργασία μαζί σου.

Ποσοτικοί στόχοι

Στους ποσοτικούς στόχους μιας ιστοσελίδας ενός ιατρείου συγκαταλέγονται η άνοδος της επισκεψιμότητας, η αύξηση της διάδρασης προς και από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κλπ. Η βελτιστοποίηση ιστοσελίδων με τεχνικές που ακολουθούν πιστά τους κανόνες συμμόρφωσης της Google, για να είναι η ιστοσελίδα σας απόλυτα φιλική στις μηχανές αναζήτησης και να σκαρφαλώσει στην πρώτη σελίδα των οργανικών αποτελεσμάτων μπορεί να είναι ο επόμενος σου στόχος. Η διατήρηση στην κορυφή μπορεί να επιτευχθεί με τη διαρκή συγγραφή περιεχομένου με SEO χαρακτήρα και στοχευμένες λέξεις- κλειδιά.

Συμπέρασμα

Θέσε προτεραιότητες και άφησε τους ειδικούς να σε βοηθήσουν. Όπως οι ασθενείς σου σε εμπιστεύονται για την υγεία τους άφησε στους επαγγελματίες του digital marketing και του reputation να κάνουν τη διάγνωση για της ιστοσελίδας σου. Χρήσιμες συμβουλές, έλεγχος και κατάλληλη προσέγγιση μπορούν να σε βοηθήσουν για να κάνεις το επόμενο βήμα στη σύγχρονη εποχή.

E-Reputation.gr | Οι ειδικοί στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο

Η E-Reputation είναι ένα πρωτοποριακό Agency, που βοηθάει επαγγελματίες και δημόσια πρόσωπα να χτίσουν και να διαχειριστούν την εικόνα που θέλουν στο Internet. Έχοντας εξειδίκευση στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο (Online Reputation Management), οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν Στρατηγική Περιεχομένου, Δημιουργία Ιστοσελίδων, Δημοσίευση Άρθρων και Βίντεο, Διαφήμιση μέσω Facebook Ads και Google Ads καθώς και οποιαδήποτε άλλη ενέργεια μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες μας να πετύχουν τους στόχους τους. Οι πελάτες μας είναι κυρίως Ιατροί, Πολιτικοί εθνικού και τοπικού επιπέδου, Δημόσιοι Οργανισμοί, μεγάλες / πολυεθνικές εταιρείες, καθώς και κάθε είδους επαγγελματίες που θέλουν να γίνουν γνωστοί για ένα πράγμα που κάνουν.

 

Μάθετε περισσότερα και ζητήστε μια δωρεάν μελέτη στο www.e-reputation.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here