SEO vs ORM: Ποιο χρειάζεται η επιχείρηση σου;

Η διαχείριση της διαδικτυακής εικόνας είναι πιο γενική και πιο ευρεία απ’ότι το SEO.
Περιλαμβάνει τα πάντα: από την οικοδόμηση μιας ιστοσελίδας φιλικής προς το SEO με σχετικό περιεχόμενο για να έχει μια θετική παρουσία στα κοινωνικά μέσα, σε κριτικές, σε φόρουμ, blogs κλπ.

Ενώ η SEO είναι μια τεχνική που βοηθά τους ιστότοπους να εμφανίζονται υψηλότερα στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP) Η ORM συνδυάζει διαφορετικούς κλάδους – online PR, περιεχόμενο marketing, κοινωνικό μάρκετινγκ και παρακολούθηση, SEO, διαχείριση κοινότητας, web analytics και ψυχολογία – για να δημιουργήσει και να ελέγξει προληπτικά τη φήμη της μάρκας online. Αυτή η πολυεπιστημονική και πολυκαναλική προσέγγιση είναι αυτό που διαφοροποιεί το ORM από το SEO.

Από την άλλη πλευρά το SEO είναι θεμελιώδες για όλες τις επιτυχημένες καμπάνιες διαχείρισης φήμης. Πέρα από αυτό κάθε ιατρείο ή γραφείο χρειάζεται μια καλή και λειτουργική ιστοσελίδα. Το SEO βελτιώνει την ορατότητα της ιστοσελίδας με τη βελτιστοποίηση της ή με τη διαχείριση των τεχνικών πεδίων της σελίδας. Ως μέρος της στρατηγικής στο μάρκετινγκ, οι πρακτικές του SEO βοηθούν ώστε να βελτιωθεί το περιεχόμενο της ιστοσελίδας χρησιμοποιώντας συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά.

Πέντε διαφορές μεταξύ διαδικτυακής διαχείρισης φήμης και SEO.

Ολιστική έναντι συγκεκριμένου στόχου

Το ORM αντιμετωπίζει μια πολύ φευγαλέα και άυλη ιδέα – τη φήμη. Ως εκ τούτου, χρησιμοποιεί μια ολιστική προσέγγιση για την οικοδόμηση της φήμης και για να εξασφαλίσει ότι οι άνθρωποι βρίσκουν ως επί το πλείστον θετικές πληροφορίες σχετικά με την επωνυμία online. Σε αντίθεση, το SEO είναι συγκεκριμένο και εύκολο να καθοριστεί: βοηθά έναν ιστότοπο να εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα μιας αναζήτησης, επειδή το 95% θα κοιτάξει απλά τη σελίδα. Το SEO χρησιμοποιεί συγκεκριμένες τακτικές για να αυξήσει την κατάταξη μιας ιστοσελίδας μπροστά από τις αλλαγές αλγορίθμου αναζήτησης Google, οι οποίες συμβαίνουν περίπου 500-600 φορές το χρόνο.

Πολλές ιστοσελίδες έναντι μιας

Οι προσπάθειες στο SEO επικεντρώνονται σε μια ιστοσελίδα, την επίσημη ενώ η διαχείριση φήμης καταγράφει το πως μια επωνυμία έχει αναφερθεί σε όλα τα πιθανά μέρη στο Ίντερνετ, συμπεριλαμβανομένου της επίσημης ιστοσελίδας. Η διαχείριση φήμης περιλαμβάνει επίσης όλες τις αναφορές σε blogs, κριτικές και άλλες ιστοσελίδες, social media, και προσπαθεί να προωθήσει τα καλύτερα άρθρα ώστε να μπορούν πιο εύκολα να τα βρουν οι χρήστες στην αναζήτηση.

Προσαρμοσμένη προσέγγιση έναντι ομοιόμορφης

Ανεξάρτητα από την αγορά ή το τμήμα της αγοράς, το SEO θα χρησιμοποιήσει παρόμοιες τεχνικές για την προώθηση της ιστοσελίδας μιας εταιρείας. Μια καμπάνια ORM θα διαφέρει σημαντικά ανάλογα με την εταιρεία, τον κλάδο και την αγορά-στόχο. Κάποιες καμπάνιες ORM θα είναι πιο επιθετικές για να εξασφαλίσουν ταχύτερα θετικά αποτελέσματα και ευρύτερη κοινοτική εμβέλεια.

Η αντίληψη της μάρκας έναντι των πωλήσεων

Το ORM είναι προσανατολισμένο προς τη γενική αντίληψη της μάρκας, ενώ το SEO είναι περισσότερο προσανατολισμένο στις πωλήσεις. Αν και ο απώτερος στόχος της διαχείρισης της φήμης στο διαδίκτυο δεν είναι να επηρεάσει μια αγορά αλλά να αλλάξει τις αντιλήψεις μάρκας, μια επιτυχημένη καμπάνια ORM θα οδηγήσει τελικά σε περισσότερες πωλήσεις, επειδή η θετική φήμη θα μετατρέψει τους πιθανούς πελάτες σε πελάτες που πληρώνουν.

Απόφαση αγοράς / αναζήτηση πληροφοριών

Όλα τα “ταξίδια”, η πορεία των καταναλωτών περνά από τα εξής στάδια:

1) Αναγνώριση προβλημάτων (το άτομο έχει πρόβλημα και χρειάζεται μια λύση)

2) Αναζήτηση πληροφοριών (το άτομο αναζητά online για μια λύση)

3) Αξιολόγηση εναλλακτικών λύσεων (το άτομο βρίσκει πολλές μάρκες και υπηρεσίες που προσφέρουν διάφορες λύσεις – αυτό είναι το στάδιο όπου όλες οι επιχειρήσεις ανταγωνίζονται για την προσοχή του πελάτη)

4) Απόφαση αγοράς (το πρόσωπο επιλέγει να αγοράσει ένα συγκεκριμένο προϊόν) και

5) Αξιολόγηση μετά την αγορά (το άτομο λαμβάνει το προϊόν, το αξιολογεί, είναι ευχαριστημένο ή όχι και αποφασίζει να αφήσει μια κριτική ή μια ανάρτηση στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης σχετικά με την εταιρεία).

Το SEO έρχεται στη φάση 2 του ταξιδιού των καταναλωτών – ένας βελτιστοποιημένος ιστότοπος SEO εγγυάται ότι ο δυνητικός πελάτης θα βρει την επιχείρηση στη φάση αναζήτησης πληροφοριών.

Ωστόσο, σε αντίθεση με το SEO, το ORM διαδραματίζει ρόλο σε όλες τις φάσεις, με ιδιαίτερη έμφαση στην τρίτη, τέταρτη και πέμπτη φάση. Μια θετική φήμη μάρκας θα επηρεάσει έναν πελάτη για να αξιολογήσει ένα εμπορικό σήμα πιο θετικά από τον ανταγωνισμό.

Ποιο είναι τελικά αυτό που χρειάζεται το γραφείο ή η επιχείρηση σου;

Μήπως θα πρέπει να θέσεις τις προτεραιότητες σου; Αν δεις ότι απαιτείται η βοήθεια του ειδικού, η ομάδα μας εγγυάται πως θα βρίσκεται δίπλα σου σε κάθε βήμα.

 

E-Reputation.gr | Οι ειδικοί στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο

 

Η E-Reputation είναι ένα πρωτοποριακό Agency, που βοηθάει επαγγελματίες και δημόσια πρόσωπα να χτίσουν και να διαχειριστούν την εικόνα που θέλουν στο Internet. Έχοντας εξειδίκευση στη Διαχείριση Φήμης στο Διαδίκτυο (Online Reputation Management), οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν Στρατηγική Περιεχομένου, Δημιουργία Ιστοσελίδων, Δημοσίευση Άρθρων και Βίντεο, Διαφήμιση μέσω Facebook Ads και Google Ads καθώς και οποιαδήποτε άλλη ενέργεια μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες μας να πετύχουν τους στόχους τους. Οι πελάτες μας είναι κυρίως Ιατροί, Πολιτικοί εθνικού και τοπικού επιπέδου, Δημόσιοι Οργανισμοί, μεγάλες / πολυεθνικές εταιρείες, καθώς και κάθε είδους επαγγελματίες που θέλουν να γίνουν γνωστοί για ένα πράγμα που κάνουν.

Μάθετε περισσότερα και ζητήστε μια δωρεάν μελέτη στο www.e-reputation.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here